Shunga Türkiye Resmi Satış Mağazası
Shunga Erotic Art, 1988 yılında Kanada'da kuruldu ve kısa sürede sağlık ve cinsel hazza yönelik ürün ve kozmetik üretimi konusunda uzmanlaştı. Antik Japon erotik sanatından ilham alan Shunga Erotik Sanat serisi çiftlerin cinsel performansını artırmaya yönelik kozmetikler ve ürünler içeriyor. Shunga ürünleri, özenle seçilmiş yüksek kaliteli malzemelerle ve en ileri teknolojilerin yardımıyla üretilmektedir.
Her şey 1988 yılında Kanada'nın Montreal kentinde, yaratıcı/tasarımcı Sylvain Séguin'in, fikir yöneticisi/kozmetik ortağı Manon Vallée ile birlikte, lüks kozmetik şirketi Eau Zone Oils & Fragrances'ı kurmaya karar vermesiyle başladı. İlk koleksiyonları birçok ülkeye dağıtılıp beğeni topladı ve işleri hızla büyüdü.
On iki başarılı yıl sonra, 2000 yılında, çift yeni ve yenilikçi bir samimi kozmetik markası piyasaya sürmeye karar verdi: SHUNGA Erotic Art. Sevişmenin bir sanat olduğu fikriyle yaratılan SHUNGA Erotic Art ürünleri, çiftler için tasarlanmıştı ve hala da öyle.
Shunga sanat eserleriyle kaplı ve Japon tasarımlarını anımsatan zarif çizgilere sahip ambalajlarımız, göz kamaştırıyor. İçeriklerinde afrodizyak yağlar ve yenilebilir vücut tozları, aşk balsamları, şehvetli masaj yağları ve kremleri, uyarıcılar, kayganlaştırıcılar ve çok daha fazlası gibi heyecan hazineleri yer alıyor.
SHUNGA Erotik Sanat'ın ilahi kokularını, nefis aromalarını ve baştan çıkarıcı etkilerini deneyimleyin!
MİSYON
SHUNGA Erotic Art'ın misyonu, sevişmelerine çeşitlilik ve şehvet katmak isteyen çiftler için yakınlığı artıracak kaliteli ürünler sunmaktır.
FELSEFEMİZ
Her insanın içinde partnerini tatmin etmek isteyen, yeni yakınlık seviyelerine ulaşmak isteyen duyusal ve cinsel bir varlığın olduğuna inanıyoruz. Ürünlerimizi çiftlerin cinselliklerini yeniden keşfetmelerine, duyularını artırmalarına ve her zevk eylemini cennete dönüştürmelerine yardımcı olmak için tasarlıyoruz.
22 YILLIK BAŞARI...
22 yıllık başarı geride kaldı ve SHUNGA Erotic Art yetişkin eğlence sektöründe kısa sürede lider konuma gelerek rakipleri için bir kıstas haline geldi. Şirketin yenilikçilik ve kalite yoluyla mükemmelliğe olan bağlılığı, marka bilinirliğini artırdı ve son yıllarda çok sayıda ödül aldı.